Parini ICT - Sinds 2006

Klachten procedure

Indien u een klacht heeft is dat voor u bijzonder vervelend.
Om u optimale service te kunnen verlenen is het van belang dat u deze klacht zo snel mogelijk, mede om eventuele schade te voorkomen, kenbaar maakt aan Parini ICT.
Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen 2 maanden na ontdekking gebeurt, waarbij dit ook geldt voor producten die zijn gekocht en niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.
Het is in uw belang klachten schriftelijk kenbaar te maken.
U wordt dan ook verzocht zo spoedig mogelijk schriftelijk of per mail contact op te nemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodra u de klacht ontdekt heeft waarbij u de klacht zo duidelijk mogelijk omschrijft, aangeeft of het om een verleende dienst of om een gekocht product gaat, wanneer de dienst is verleend of het product is gekocht, wat u klantnummer is, wat eventueel het factuurnummer is van de bijbehorende factuur en wanneer/hoe u het beste kunt worden benaderd.
We streven er naar om u klacht met alle mogelijke zorg op te lossen binnen de kortst mogelijke tijd. 
Als u een klacht indient zal deze binnen 14 dagen worden beantwoordt, indien er meer tijd nodig is om uw klacht te beantwoorden krijgt u binnen 14 dagen bericht wanneer u een antwoord kunt verwachten.