Meer dan 10 jaar ervaring

Klachten procedure

Indien u een klacht heeft is dat voor u bijzonder vervelend.

Om u optimale service te kunnen verlenen is het van belang dat u deze klacht zo snel mogelijk, mede om eventuele schade te voorkomen, kenbaar maakt aan Parini ICT.

Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen 2 maanden na ontdekking gebeurt, waarbij dit ook geldt voor producten die zijn gekocht en niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.

Het is in uw belang klachten schriftelijk kenbaar te maken.

U wordt dan ook verzocht zo spoedig mogelijk schriftelijk of per mail contact op te nemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodra u de klacht ontdekt heeft waarbij u de klacht zo duidelijk mogelijk omschrijft, aangeeft of het om een verleende dienst of om een gekocht product gaat, wanneer de dienst is verleend of het product is gekocht, wat u klantnummer is, wat eventueel het factuurnummer is van de bijbehorende factuur en wanneer/hoe u het beste kunt worden benaderd.

We streven er naar om u klacht met alle mogelijke zorg op te lossen binnen de kortst mogelijke tijd. 

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Als u een klacht indient zal deze binnen 14 dagen worden beantwoordt, indien er meer tijd nodig is om uw klacht te beantwoorden krijgt u binnen 14 dagen bericht wanneer u een antwoord kunt verwachten.